Zelo dobra turistična sezona
Podatki o letošnji turistični sezoni v Občini Radovljica, ki so bili včeraj predstavljeni na letošnjem letnem srečanju predstavnikov turističnega gospodarstva, so zelo spodbudni. V prvih desetih mesecih letošnjega leta v primerjavi z vsem letom 2010 ponudniki nastanitvenih zmogljivosti na območju občine Radovljica beležijo kar 17,14-odstotni porast števila gostov, medtem ko se je število nočitev povečalo za 11,77 odstotka. Končne številke za leto 2011 bodo tako še višje. Večina gostov, kar 90 odstotkov, še vedno prihaja iz tujine, največ nočitev pa je tudi letos beležil Kamp Šobec.
Predstavniki Javnega zavoda turizem Radovljica in občine so na srečanju podrobneje predstavili tudi aktivnosti in projekte na področju turizma v minuli sezoni. Med drugim so bile urejene nove informacijske točke, v prihodnjem letu bodo dokončani trije projekti, sofinancirani z evropskimi sredstvi (Culthex – villa rustica v Mošnjah, Slowtourism – urejanje informacijskih točk za športne aktivnosti v naravi, Čebelarski razvojno-izobraževalni center Gorenjske), občina je dobila svoj promocijski film, skupaj z zavodom se je aktivno vključila v projekt Regionalne destinacijske organizacije Gorenjske in projekt Združenja zgodovinskih mest. Javni zavod Turizem Radovljica se lahko pohvali z dobro obiskanimi turističnimi spletnimi stranmi, v Mrakovi hiši je bil urejen nov, sodoben turistično informacijski center. Minulo sezono so zaznamovali številni obiski tujih novinarjev in agentov, vrstile pa so se tudi odmevne prireditve. Na delovnem srečanju, ki je sledilo uvodni predstavitvi, so predstavniki turističnega gospodarstva razpravljali o konkretnih načrtih za prihajajočo turistično sezono 2012, med drugim o skupnem nastopu na turističnih sejmih, katalogu namestitvenih zmogljivosti in destinacije, aktivnostih na področju oglaševanja in certificiranju blagovne znamke Radolca pristno sladka.